Oltu Kaymakamı Şenol Turan, bu krizi bertaraf etmek amacıyla alınan tedbirler kapsamında sokağa çıkma yasağına uyan Oltu halkı sorumluluğunu yerine getirdiğini söyledi.
Türkiye Corona ile mücadelesini başarılı bir şekilde sürdürüyor. Son 3 haftadır uygulamaya konulan tatil zamanlarındaki sokağa çıkma yasağı da 31 ilde başarılı bir şekilde uygulanmaya devam ediyor. İlgili uygulamanın başarılı bir şekilde uygulanması ve sonuçların olumlu yönde ilerlemesi içinde yoğun bir kontrol gerçekleştiriliyor.
OLTULALAR SORUMLULUKLARINI YERİNE GETİRİYOR
Erzurum’un önemli ilçelerinden olan Oltu’da da sokağa çıkma yasakları başarılı bir şekilde tamamlandı. Konu ile alakalı olarak İlçe Kaymakamı Şenol Turan, “Her türlü ayırt edici nitelikten bağımsız, hayatta kalma savaşında eşitlenen tüm insanlığın yaşamakta olduğu küresel sağlık krizi her bireye tedbir yükümlülüğü getirmiştir. Yaşadığımız bu krizi bertaraf etmek amacıyla alınan tedbirler kapsamında sokağa çıkma yasağına uyan Oltu halkı sorumluluğunu layıkıyla yerine getirmektedir.” dedi.
SAVAŞI KAZANIYORUZ
Kaymakam Turan, “Verdiğimiz bu savaşı kazanma yolculuğunda hassasiyetini kaybetmeyen ve gösterdiği sabırla mücadeleyi kolaylaştıran Oltu halkına teşekkür ediyorum. Bütün dünyanın hayatta kalma savaşı verdiği bu dönemde evlerimiz, kendimizi ve sevdiklerimizi koruma adına en güvenilir sığınaklarımız haline gelmiştir.” diye konuştu.
EN ÇOK ONLAR…
Yasak süresince yoğun bir mesai ile çalışan güvenlik güçleri hakkında ise, “Bizler kendimizi ve sevdiklerimizi evlerimizde kalarak korumaya çalışırken her türlü ihtiyacımızı karşılamak için hizmet eden Emniyet ve Jandarma ekipleri, Vefa Destek Grubu ve nöbetçi sivil kurumlar çalışmaya devam ediyor. Evde olmanın hayat kurtardığı bu dönemde sahanın kahramanları eşsiz bir özveri örneği sergilemektedir.” şeklinde ifadelerde bulundu.
HUZUR VE GÜVENLİK İÇİN
Güvenlik güçlerine yönelik, “Nihai gayemiz her bir vatandaşımızın evinde, güvende ve sağlıklı olmasını sağlamaktır.” diyen Oltu Kaymakamı Şenol Turan, sokağa çıkma yasağı sürecinde huzur ve güven ortanı sağlayan, vatandaşın her türlü ihtiyacına cevap veren ve yaşam kalitesinin devamlılığını sağlayan görevlilere teşekkür etti.
DENETLEMELER SÜRÜYOR
Diğer yandan ilçede, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İlçe Sağlık Müdürlüğü

