65 yaş üzeri ve engelli Narmanlı vatandaşlar maaşlarını bireysel olarak banka ve PTT şubelerinden çekme imkanları bulunmadığından, maaşlarının dağıtımını Kaymakamlığa bağlı Vefa Sosyal Destek Ekibi sorunsuz bir şekilde gerçekleştiriyor.
Dünyayı etkisi altına alan, Corona Virüs salgını nedeniyle, Türkiye çok zor günlerden geçiyor. Hastalığın yayılmasını önlemek için her gün yeni tedbirler alınıyor. Bu tedbirler kapsamında, 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşlar için, evlerinden çıkmamaları konusunda karar alındı. Evlerinde kalan vatandaşların da bu karardan dolayı ihtiyaç talepleri doğuyor. Ancak evde kalmak zorunda kalan 65 yaş üstü vatandaşların ihtiyaçlarını giderecek birilerinin olmaması durumunda da yardım almak için kaymakamlıklara bağlı birim kuruldu.
EKİPLER BAŞARILI
Açılan destek kurumları ile birlikte ihtiyaç sahibi yaşlılar ve hastalara büyük bir yardım ağı kurulmuş oldu. Kurulan destek birimleri sayesinde yaşça ilerlemiş vatandaşlar, ihtiyaçları doğrultusunda ilgili birimi arayarak ihtiyaçlarını belirtiyorlar. Vatandaşlar hiç evden dışarıya çıkma gereksinimi duymadan, tehlikeye girmeden ihtiyaçları evlerine kadar getiriliyor. Çok kısa sürede kurularak faaliyete geçirilen ekipler de işlerini oldukça başarılı ve hızlı bir şekilde gerçekleştiriyorlar.
SEFERBER OLUNDU
Bu kapsamda Narman Kaymakamlığı konuya yönelik olarak, “Ülke olarak mücadele ettiğimiz Covid-19 salgını nedeniyle uygulanan kısıtlamalardan, en çok etkilenen 65 yaş üzeri ve engelli vatandaşlarımız olmaktadır. Bu durum karşısında, vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını karşılamak için devletimiz seferber olmuştur.” açıklamasında bulunuldu.
EVLERE TESLİM
Çalışmalar hakkında, “65 yaş üzeri ve engelli vatandaşlarımızın maaşlarını bireysel olarak banka ve PTT şubelerinden çekme imkanları bulunmadığından, maaşlarının dağıtımını Kaymakamlığımız üstlenmiştir. Gelen talepler doğrultusunda, Kaymakamlığımız bünyesinde kurulan Vefa Sosyal Destek Grubuna bağlı olarak Jandarma ve Emniyet ekiplerimiz, vatandaşlarımızın maaşlarını zaman kaybetmeden, maaş sahiplerine teslim etmektedir.” bilgisi verildi.
HASSAS VE TİTİZ
Bu yönden, “Vatandaşlarımızın taleplerinin büyük önem arz ettiğini belirten Sayın Kaymakamımız Mustafa Serin, bu konuda çok hassas ve titiz davranarak, konuyu bizzat takip etmektedir. Vatandaşlar tarafından gelen talepleri ve teslimatları gün gün takip ederek çalışmaları koordine etmektedir.” paylaşımını da bulunuldu.

