Genel
Yayınlanma : 21 Mayıs 2020 13:28

Jandarmadan vatandaşlarımıza en güzel hediye!

Jandarmadan vatandaşlarımıza en güzel hediye!
Narman ilçesinde yol uygulaması yapa Jandarma ekipleri, uygulama esnasında durdurdukları vatandaşlara 19 Mayıs dolayısıyla Türk Bayrağı hediye etti. Corona Virüsü tehlikesi altında bu yıl maalesef birçok etkinlik ya iptal oldu ya da hiç yapılamadı....

Narman ilçesinde yol uygulaması yapa Jandarma ekipleri, uygulama esnasında durdurdukları vatandaşlara 19 Mayıs dolayısıyla Türk Bayrağı hediye etti.

Corona Virüsü tehlikesi altında bu yıl maalesef birçok etkinlik ya iptal oldu ya da hiç yapılamadı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Genlik ve Spor Bayramı da bu yıl Corona dolayısıyla coşkuyla kutlanmayan milli Bayramlarımızdan birisi oldu. Yüzeysel olarak düzenlenen resmi uygulamaların dışında hiçbir törenin yapılamadığı 19 Mayıs’tan bu yıl maalesef manzaralar paylaşılamadı.

İSTİKLAL MARŞI OKUNDU

Türkiye’nin birçok yerinde vatandaşlar 19 Mayıs akşam saat 19.19’da balkonlarına çıkarak istiklal marşı okuyarak Atatürk’ü Anma Genlik ve Spor Bayramı’nı kutladı. Dışarıda hiçbir etkinliğin yapılamadığı bayramda gelecek yıla diyerek tamamlandı. Ancak bazı yerlerde günün anlam ve önemine yönelik bazı uygulamalar vatandaşa sürpriz yapıldı.

BAYRAKLI SÜPRİZ

Narman ilçesinde Jandarma ekipleri yol uygulaması yaptı. Yapılan uygulamada bazı araçlar durduruldu. Durdurulan araçlardaki vatandaşlara jandarma ekipleri bir sürpriz yaparak Trük Bayrağı hediye etti. Vatandaş ise uygulamadan çok memnun oldular. Jandarma ekipleri vatandaşlara Türk Bayrağı hediye ederken de hatıra fotoğrafı çektirdi.

VATANDAŞ MUTLU OLDU

Konuyla ilgili olarak bilgi veren Narman Kaymakamlığı, “İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı ekiplerimiz, yol uygulaması esnasında durdurdukları vatandaşlarımıza, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı anısına bayrağımızı hediye ettiler. Hiç beklemedikleri bir anda, Jandarma ekiplerimizin sürpriz hediyesiyle karşılaşan vatandaşlarımız, mutluluklarını dile getirerek, anı fotoğrafı çektirmeyi ihmal etmediler.” paylaşımında bulundu.

İLÇE GENELİNDE DENETİMLERİMİZ DEVAM EDİYOR!

Diğer taraftan ilçede gıda denetimleri de hızlı bir şekilde sürdürülüyor. Konu hakkında ilçe Kaymakamlığı, “Türkiye genelinde alınan Koronavirüs (Covid-19) ile mücadele kapsamında, Bakanlığımızın Genelgesi ile Kaymakamlığımız koordinesinde, Narman Belediye Başkanlığı, İlçe Emniyet Amirliği, İlçe Entegre Hastanesi, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ve Narman Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanlığı ekiplerince oluşturulan Kaymakamlık Denetim Komisyonu tarafından ilçemizde faaliyet gösteren pazar yeri, berber/kuaför, ticari taksiler ve toplu taşıma araçları denetlendi. Denetim ekiplerimiz tarafından pazar esnafımıza ve işletmelere uyulması gereken kurallar ve gerekli bilgilendirmeler yapıldı. Sağlığımız için ekiplerimiz tarafından söz konusu denetimlere devam edilecektir.” bilgisini verdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.