Ülke genelinde etkisini artıran kar yağışı Erzurum’u esir aldı. Olumsuz hava koşulları ve aşırı kar yağışı nedeniyle eğitime 1 gün ara verildi. Bahar aylarını bekleyen Erzurumluların hevesleri kursaklarında kaldı.
VALİLİKTEN AÇIKLAMA GELMİŞTİ
Erzurum’da etkisini artıran kar yağışı hayatı olumsuz yönde etkilemeye devam ediyor. Dün eğitime 1 günlük ara verilmişti. Erzurum valiliğinin Çarşamba akşamı yaptığı açıklamada, ‘Olumsuz hava koşulları nedeniyle 24.03.2022 Perşembe günü Yakutiye, Palandöken ve Aziziye ilçelerimizde kamu ve özel okulların tamamında eğitime 1 gün süreyle ara verilmiştir.
Engelli ve hamile personel idari izinli sayılacaktır.’ İfadeleri kullanıldı.
ERKEN BİLGİLENDİRME İYİ OLUYOR
Hem sosyal medyadan hem de valiliğin resmi sitelerinden takip ederek çocuklarımızı okula göndermediklerini söyleyen vatandaşlar, ‘önceki yıllarda okulların tatil olduğunu okula gittikten sonra öğrenen çocuklar gerisin geri geliyorlardı. Şimdilerde ise artık teknoloji çağındayız. Teknoloji çok ilerledi. Sosyal medyadan takipleri yapıyoruz. Valiliğin ve haber sitelerinden öğreniyoruz. Sağ olsunlar çocuklarımızın öğretmenleri de telefon vasıtasıyla bizlere ulaşıp bilgilendiriyorlar. Çocukları bu soğuk ve yağışlı havada sabah erken saatlerde dışarı çıkarmıyoruz.’ Dediler.

