TFF 1. Ligde mücadele eden Büyükşehir Belediye Erzurumspor, milli aranın ardından oynayacağı Balıkesirspor maçının hazırlıklarına 3 günlük iznin ardından başladı. Play off ümitlerini kaybetmek istemeyen Dadaşlar galibiyet odaklı hazırlanıyor.
ARTIK ZOR
Oynanan kötü oyundan dolayı play off şansımızda artık zora girdiğini belirten taraftarlar, ‘her hafta aynı nakaratı dinlemekten bıktık. Önümüzde oynayacağımız çok maç var. Daha toparlayacağımız puanlar var. Her hafta aynı söylemlerle taraftarlar oyalanıyor. Oysaki sıkıntının oyuncuların ruhsuzluğu olduğunu söyleyen yok. Tek umudumuz Muzaffer hocaydı. Fakat Samsun maçında aldığımız mağlubiyet bizlere gösterdi ki değişen hiç bir şey olmamış. Bu sebeple bu hafta oynanacak Balıkesir maçından galibiyet dahi bekleyemiyoruz.’ Dediler.
OYUNCULARA GÜVENEMİYORUZ
Sezonun ikinci yarısında oyuncuların sahada neler yaptıklarını görüyoruz diyerek sözlerine devam eden taraftarlar, ‘haftalar geçtikçe takımın iyiye gitmesi gerekirken git gide kötüye gidiyor. Çok rahat kazanabileceğimiz müsabakalardan 1 puan alamadığımız oldu. Rakiplerimiz dahi mağlubiyetleri kabullenmişken biz öne geçtiğimiz müsabakalarda puanları hediye etmesini bildik. Her geçen hafta erimeye devam ettik. Bu oyuncu grubundan artık medet ummuyor ve güvenmiyoruz.’ Diye konuştular.
BANDIRMA İLK İKİDEN ÇIKABİLİR
Oynadığı harika oyun ve aldığı sonuçlarla süper lige ilk ikiden çıkacak diğer takım Bandırmaspor olabilir diye konuşan taraftarlar, ‘Ankaragücü takımı lider olarak süper lige çıktı diyebiliriz. Ümraniyespor takımı ise son haftalarda bir form düşüşü var. Bizim takım fırsatları değerlendiremedi. Hatta ilk yarıda toparladığımız puanlar olmasaydı şimdi küme mücadelesi veriyor olabilirdik. Fakat asıl tebriki Bandırma hakkediyor. Oynadıkları harika oyun ve aldıkları sonuçlarla süper ligi hak eden taraf Bandırma spordur.’ Dediler.

