SPOR
Yayınlanma : 24 Eylül 2022 14:37
Düzenleme : 24 Eylül 2022 14:37

TARAFTARLAR GALİBİYET İSTİYOR

TARAFTARLAR GALİBİYET İSTİYOR

TFF 1. Ligde mücadele eden Erzurumspor, milli aranın ardından Kazım Karabekir stadyumunda oynayacağı Denizlispor maçının hazırlıklarını teknik direktör Muzaffer Bilazer nezaretinde devam ettiriyor.

İYİ DEĞERLENDİRİLSİN

Denizli maçından galibiyet beklediklerini belirten taraftarlar, ‘milli aranın ardından kendi sahamızda Denizlispor’u konuk edeceğiz. Bizler taraftarlar olarak yine desteğimizi vermeye devam edeceğiz. Fakat oyuncularımızdan da yürek bir mücadele ve Denizli müsabakasından galibiyet bekliyoruz. Geçtiğimiz 2 haftada aldığımız mağlubiyeti unutmak istiyoruz. Milli arayı iyi değerlendirip Denizli maçıyla temiz bir sayfa açmak istiyoruz.’ Dediler.

KADROMUZ KÖTÜ DEĞİL

Geçtiğimiz sezondan her ne kadarda önemli isimlerle yollar ayrılmış olsa da, genel anlamda iyi bir kadroya sahibiz diyerek sözlerine devam eden taraftarlar, ‘elimizdeki mevcut kadro şuan ligimizde mücadele eden çoğu takımdan daha iyi olduğunu düşünüyoruz. Fakat istenilen performans bir türlü sahaya yansıtılamıyor. Özellikle ligin ilk 3 haftasında bunu gördük. İlerleyen haftalarda daha iyi olacağına inanıyoruz. Denizli maçıyla yeni bir sayfa açarak daha güzel günler görmek istiyoruz.’ Dediler.

DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLADI

Erzurumspor’da mücadelesi ve hırsıyla taraftarın en çok sevdiği isimlerin başında gelen Estrella için antrenman öncesi yaş günü için pasta kesildi ve kutlama yapıldı. Kulüp ise sosyal medya hesaplarından tebrik mesajı yayınladı. Yapılan paylaşımda, ‘akşam antrenmanı öncesinde oyuncumuz Estrela’nın doğum gününü kutladık. Futbolcumuzun yeni yaşını kutluyor; sağlıklı ve mutlu bir sezon geçirmesini diliyoruz.’ İfadeleri kullanıldı.