Genel
Yayınlanma : 09 Ekim 2019 10:53

Müsait bir yerde değil durakta inebilirsiniz!

Müsait bir yerde değil durakta inebilirsiniz!
Erzurum’da şehir içi taşımacılıkta hizmet veren otobüs şoförleri, vatandaşların durak harici yerlerde inmek istemlerinden dolayı sıkıntıda olduklarını ve bu durumun oldukça tehlikeli olduğuna dikkat çektiler. Erzurum şehir içi ulaşımda sorunlar bir türlü

Erzurum’da şehir içi taşımacılıkta hizmet veren otobüs şoförleri, vatandaşların durak harici yerlerde inmek istemlerinden dolayı sıkıntıda olduklarını ve bu durumun oldukça tehlikeli olduğuna dikkat çektiler.

Erzurum şehir içi ulaşımda sorunlar bir türlü bitmiyor. Hem şoförler hem trafik hem de vatandaşlar tarafından oluşturulan sorunlar maalesef sürekli şikayet konusu oluyor. Daha önceleri birçok kez vatandaşın şoförlerin hal ve hareketlerinden, araç kullanmalarından şikayetçi olduklarını belirtmiştik. Arıca trafikte yaşanan sıkıntılarda ayrı bir problemdi.

SIKINTILARI ÇOK

Fakat şoförlerin sıkıntıları sürekli göz ardı ediliyor. Gün boyu direksiyon başında, aynı güzergahta çeşitli sıkıntılarla karşılaşan şoförler, vatandaşların ‘Beceremiyorsan yapma’ ifadesiyle yargılanıyorlar. Fakat şoförlerin bir insan olduğu hep göz ardı ediliyor. Sürekli çeşitli sıkıntılarla karşı karşıya gelen şoförler, bazen istem dışı da olsa vatandaş ile tartışma pozisyonuna düşebiliyor.

YASAK!

Şoförleri zor duruma sokan olaylardan birisi de vatandaşın, durak harici yerde inmek-binmek istemesinden kaynaklanıyor. Şehir içi ulaşımda alınan kararlar neticesinde, trafik kazalarını önlemek, vatandaşın hayati tehlikesini korumak için şehir içi ulaşımda hizmet veren araçların duraklar haricinde yolcu indirip-bindirmesi yasak.

ANLAYIŞ AZ

Nadirde olsa bazı şoförler bu kuralı ihlal ediyor olsa da vatandaşların birçoğu maalesef durak harici yerlerde inip-binmek istiyor. Şoför vatandaşın bu isteğinin doğru olmadığını belirterek, durağa kadar beklemesi gerektiğini söylediği zamanda tartışma çıkabiliyor. Yaşanan bu olayların sürekli tekerrür etmesi ise büyük dram oluşturuyor.

ŞİKAYET EDİLİYORLAR

Konuyla ilgili olarak şoförler, “Bizler ne kadarda durak harici yolcu almasak veya bırakmasak da maalesef şikâyet yiyoruz” diyerek durumların zorluğunu gözler önüne seriyorlar. Şoförler, “Sırf durak harici ‘Müsait bir yerde inebilir miyiz?’ diyen yolcularımızı durakta indirdiğimiz için arayıp bizleri farklı durumlarla itham ederek şikâyette bulunuyorlar.” diye bilgi verdiler.

TEHLİKELİ!

Durak harici yerlerde yolcu indirip bindirmenin tehlikesine dikkat çeken şoförler, yolcularını düşündüklerini ama bu durumun yanlış bir şey gibi tepki görmesinden üzüntü içerisinde olduklarını söylüyorlar. Şoförler, “Bir noktada biz kendilerini düşünüyoruz. Yol ortasında indirmek veya yolcu almak hem bizlere hem kendilerine zarar verebilir.” diyerek vatandaşlara seslendiler.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.