Genel
Yayınlanma : 09 Haziran 2020 13:33

Maaşlar evlere teslim edildi

Maaşlar evlere teslim edildi
65 yaş üzeri ve engelli Narmanlı vatandaşlar maaşlarını bireysel olarak banka ve PTT şubelerinden çekme imkanları bulunmadığından, maaşlarının dağıtımını güvenlik güçleri sorunsuz bir şekilde gerçekleştiriyor. Dünyayı etkisi altına alan, Corona Virüs salg

65 yaş üzeri ve engelli Narmanlı vatandaşlar maaşlarını bireysel olarak banka ve PTT şubelerinden çekme imkanları bulunmadığından, maaşlarının dağıtımını güvenlik güçleri sorunsuz bir şekilde gerçekleştiriyor.

Dünyayı etkisi altına alan, Corona Virüs salgını nedeniyle, Türkiye çok zor günlerden geçmeye devam ediyor. Hastalığın yayılmasını önlemek için çeşitli tedbirler alındı. Bu tedbirler kapsamında, 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşlar için, evlerinden çıkmamaları konusunda karar kılındı. Evlerinde kalan vatandaşların da bu karardan dolayı ihtiyaç talepleri doğuyor. Ancak evde kalmak zorunda kalan 65 yaş üstü vatandaşların ihtiyaçlarını giderecek birilerinin olmaması durumunda da yardım almak için kaymakamlıklara bağlı birim kurulmuştu.

VEFA EKİBİ GÖREVLERİNİ BAŞARIYLA TAMAMLADI

Açılan destek kurumları ile birlikte ihtiyaç sahibi yaşlılar ve hastalara büyük bir yardım ağı kurulmuş olmuştu. Kurulan destek birimleri sayesinde yaşça ilerlemiş vatandaşlar, ihtiyaçları doğrultusunda ilgili birimi arayarak ihtiyaçlarını belirtiyorlardı. Vatandaşlar hiç evden dışarıya çıkma gereksinimi duymadan, tehlikeye girmeden ihtiyaçları evlerine kadar getiriliyordu. Çok kısa sürede kurularak faaliyete geçirilen ekipler de işlerini oldukça başarılı ve hızlı bir şekilde gerçekleştiriyorlardı. Ancak normalleşme süreciyle birlikte görevlendirilen ekipler yeniden eski görevlerine döndü. Vefa ekibi de bitmiş oldu.

GÖREV GÜVENLİK GÜÇLERDE

Vefa ekiplerinin görevlerinin bitmesi ama 65 yaş üstü vatandaşların halen daha evde kalmak zorunda olmalarından dolayı vefa ekibinin görevlerini güvenlik güçleri aldı. Evlerinde kalmak zorunda olan 65 yaş üstü vatandaşların temel ihtiyaçları ve maaşları ilgili güvenlik güçleri tarafından evlerinde kendilerine kadar teslim ediliyor.

EVLERE TESLİM

Çalışmalar hakkında bilgi veren Narman Kaymakamlığı, “Kovid-19 salgını nedeniyle alınan tedbirler kapsamında, sokağa çıkma kısıtlaması sebebiyle, ihtiyaçlarını karşılayamayan 65 yaş üstü vatandaşlarımız, güvenlik güçlerimizin yardımlarıyla rahat bir nefes alıyorlar. Risk kapsamında olan 65 yaş üstü vatandaşlarımızın maaşlarını, gelen talepler doğrultusunda, güvenlik güçlerimiz evlerine kadar götürerek, sahiplerine teslim ediyorlar.” bilgisi verildi.

HASSAS VE TİTİZ

Daha önceden ise bu yönden Kaymakamlık, “Vatandaşlarımızın taleplerinin büyük önem arz ettiğini belirten Sayın Kaymakamımız Mustafa Serin, bu konuda çok hassas ve titiz davranarak, konuyu bizzat takip etmektedir. Vatandaşlar tarafından gelen talepleri ve teslimatları gün gün takip ederek çalışmaları koordine etmektedir.” paylaşımında bulunulmuştu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.