Ziraat Türkiye Kupası C Grubu’nda Fenerbahçe’ye konuk olan Erzurumspor, İstanbul’daki organizasyon sürecinde gösterilen ilgi ve misafirperverlik dolayısıyla Fenerbahçe Spor Kulübü’ne teşekkür etti. Mavi-beyazlı kulüp, anlamlı bir hediye ile dostluk mesajı verdi.
25 Numaralı Forma Hediye Edildi
Ziraat Türkiye Kupası 3. hafta mücadelesi kapsamında İstanbul’da bulunan Erzurumspor, karşılaşma öncesi ve sonrasında Fenerbahçe Spor Kulübü tarafından gösterilen yakın ilgiye kayıtsız kalmadı. Erzurumspor Başkanı Ahmet Dal, Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran'a Erzurum’un plaka numarası olan 25 numaralı forma hediye etti.
Tesislerin Kapıları Erzurumspor’a Açıldı
Erzurumspor kafilesinin İstanbul’da bulunduğu süre boyunca Fenerbahçe antrenman tesislerinin kulübe açılması, hazırlık sürecinde sağlanan kolaylıklar ve gösterilen profesyonel yaklaşım camiada memnuniyetle karşılandı.
“Misafirperverlik Sporun Ruhudur”
Erzurumspor Kulübü’nden yapılan açıklamada, karşılaşma öncesi ve sonrası süreçte sergilenen misafirperverliğin Türk futbolu adına önemli bir örnek olduğu vurgulandı. Açıklamada, 'Ziraat Türkiye Kupası 3. hafta müsabakası kapsamında İstanbul’da bulunduğumuz süre boyunca kulübümüze gösterilen ilgi, alaka ve nazik ev sahipliği dolayısıyla Fenerbahçe Spor Kulübü’ne teşekkür ederiz' ifadelerine yer verildi

