GÜNCEL
Yayınlanma : 26 Mayıs 2022 17:09
Düzenleme : 26 Mayıs 2022 17:09

KABARIK FATURALARA SİTEM

KABARIK FATURALARA SİTEM

Erzurum’da vatandaşa kabarık gelen faturaları çileden çıkarmaya devam ediyor. Yüksek rakamlarla karşılaşan vatandaş, sitem ediyor. Vatandaşın ekonomik gücüne bağlı olarak oluşan sorunlar maalesef her an etkisini arttırarak sürdürüyor.

ZORUNLU KULLANIM

Erzurum’u terk etmeyen soğuk havalar maalesef masrafları artırıyor. Soğuk havalar nedeniyle Elektrik ve doğalgaz kullanımı zorunlu hale geliyor. Bu sebeple hem kombiler açık kalıyor hem de zorunlu olarak elektrikli ısıtıcılar kullanılıyor. Ancak elektrikli sobalar evleri ısıtmak yeri cepleri yakıyor. Çok kısa kullanıma sahip olmasına rağmen kullandığı enerji ile faturalara yansıyan rakamları vatandaşı çaresiz bıraktı.

ÇARESİZ BIRAKILDIK

Kabarık gelen faturalardan dolayı sıkıntılar yaşadıklarını belirten vatandaşlar, ‘Yıllardır Erzurum’da ısınmak büyük problem oluyor. Ancak yapacak bir şey yok. Doğalgaz büyük bir nimet gibi hayatımıza girmesi birçok kolaylığı beraberinde getirdi. Tehlikesi çok az, kirlilik yok. Fakat masrafı günden güne artışa geçti. Bu nedenle imkânlar neticesinde birçoğu kabul ettik. Bugün ise işler tersine dönmeye başladı. Son dönemlerde gelen aşırı zamlar nedeniyle birçok vatandaş kömür sobasına geçiş yaptı. Fakat kömür fiyatları geldi doğalgazı da geçti. Vatandaş çaresiz bırakıldı.’ Dediler.

KURTARMIYOR

Ödemelerde güçlük çektiklerini belirten vatandaşlar, ‘gelirler giderleri maalesef kurtarmıyor. Yılbaşı itibariyle art arda gelen zamlar hayatımızı kararttı. Doğalgaz, elektrik ve gıdaya gelen zamlar hayatımızı alt üst etti. Ödemelerde güçlük çekiyoruz. Zaten şehrimize sıcak havalar belirli günlerde geliyor. Az biraz ısındıktan sonra yağışlarla birlikte soğuk havalar geliyor. Özellikle akşam saatlerinde kombiler ve elektrikli ısıtıcılar çalışmaya başlıyor. Doğal olarak bu durum ay sonunda faturalara yansıyor.’ Dediler.