İspir Kaymakamlığı ilçede görev yapan muhtarlarla Corona Virüs süreci ile ilgili gerçekleştirilen toplantıda gelinen aşama hakkında bilgi verilip yapılan olumlu ve olumsuz hareket tarzı anlatılarak Ramazan Bayramı ve sonraki süreçle ilgili değerlendirme ve beklentiler de aktarıldı.
İlçe Kaymakamı Faruk Erdem’in başkanlığındaki toplantıya İlçe Belediye başkanı Ahmet Coşkun, ilgili daire amirleri ve siyasi parti ilçe başkanları da katıldı. Düzenlenen toplantının son bölümde muhtarlardan gelen sorulara cevap verildi. Kaymakam Erdem, toplantıda muhtarlara yönelik bir konuşma gerçekleştirdi.
ÖNEMLİ OLAN VATANDAŞIN SAĞLIĞI’
Salondaki topluluğu selamlayarak konuşmasına giriş yapan Kaymakam Erdem, “Bugünkü toplantımız Koronavirüs süreci ile alakalı. Süreç, başta düzgün giderken sonrasında vakalarımızda bazı artışlar gerçekleşti ve biz de bildiğiniz bazı ek tedbirleri aldık. Köy ve mahalleleri ilgilendiren uygulamalar oldu. Uygulamalar ve tedbirlerdeki gayemiz iki tarafın da sağlığını düşünmek. Yani hem köyde yaşayan hem de şehir merkezinde yaşayan vatandaşlarımızın sağlığını düşünmek.” sözleri ile konuşmasına başladı.
YOL HARİTASI OLUŞTURULUYOR
Erdem, “Koronavirüs ile alakalı elimizde bir takım veriler var. İspir

