Erzurum’da ramazan ayı hazırlıkları devam ediyor. Alış verişlerine başlayan vatandaşlar hazırlıklarını tamamlama aşamasına geldi. Esnafta ise iftar ve sahur fiyat tarifeleri işyerlerinin panolarında yerini almaya başladı.
DAHA HAREKETLİ OLACAK
Son iki yılı salgın nedeniyle kötü geçirdiklerini belirten esnaf, bu yıl Ramazan ayında iftar ve sahurda vatandaşların hizmetinde olacaklarını belirttiler. Gündüz saatlerinde kapalı kalacaklarını belirten lokantacı esnafı, ’11 ayın sultanı Ramazan ayı rahmeti ve bereketiyle geliyor. Geçtiğimiz iki yılı salgın nedeniyle çok kötü geçirdik. Maddiyatı bir kenara bırakalım. Manevi olarak ta büyük sıkıntılar yaşadık. Bizlerde hazırlıklarımıza başladık. Bol ve çeşitli menülerle hem iftar hem de sahurda müşterilerimizin hizmetinde olacağız.’ Dediler.
ESKİ GÜNLERİMİZİ ÖZLEDİK
Salgın nedeniyle gelen kısıtlamalardan dolayı toplu iftar ve sahurlara ara verilmişti diyerek sözlerine devam eden lokantacı esnafı, ‘eski Ramazan aylarını özledik. Hem müşterilerimizi ağırlayacağız hem de aile ve akrabalarımızla birlikte toplu iftar ve sahurlar yapacağız. Salgın hayatımızı olumsuz yönde etkiledi. Son dönemlerde gelen zamlarla ise hem vatandaşlar hem de biz esnaflar olarak kötü günler geçiriyoruz. İnşallah rahmet ve bereket ayı ile bu kötü günleri geride bırakacağız.’ Diye konuştular.
MUHABBETLER BAŞLASIN
İftar sonralarında genel olarak dışarıda zaman geçiriyoruz diye konuşan vatandaşlar ise, ‘salgın hayatımızı alt üst etti. Son iki yılı nasıl geçirdik bilmiyoruz. Bu Ramazan ayı çok iyi olacak. Özellikle iftar sonrasında akraba ve arkadaşlarımızla oturup çay sohbetlerine başlayacağız. Çok başka bir hava oluyor. Salgın, hem maddi olarak hem de manevi olarak çok büyük sıkıntılara soktu. Salgın belasını tamamen hayatımızdan attığımız günlerde gelecek.’ İfadelerini kullandılar.

