Haber/Hüseyin ATALAY
Erzurumspor’un Süper Lig'e yükselmesinde önemli pay sahibi olan takım kaptanlarından Eren Tozlu, memleketi Giresun’da Belediye Başkanı Fuat Köse’yi ziyaret etti. Tecrübeli golcü, ziyaret sırasında Başkan Köse’ye Erzurumspor forması hediye ederken, samimi buluşmada başarı dilekleri ön plana çıktı.
ERZURUMSPOR FORMASI HEDİYE ETTİ
2025-2026 sezonunda elde ettiği şampiyonlukla yeniden Süper Lig'e yükselen Erzurumspor’un deneyimli golcüsü ve takım kaptanlarından Eren Tozlu, memleketi Giresun’da anlamlı bir ziyarete imza attı. Kariyeri boyunca attığı kritik gollerle takımının başarısında önemli rol oynayan Tozlu, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse ile bir araya geldi.

BAŞKAN KÖSE’DEN EREN TOZLU’YA ÖVGÜ
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, ziyaret sonrasında yaptığı açıklamada Eren Tozlu’nun elde ettiği başarıların kent adına gurur verici olduğunu belirtti. Köse, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: "Erzurumspor Kulübü ile şampiyonluk sevinci yaşayan hemşerimiz Eren Tozlu, Teyyaredüzü Mahallesi Muhtarımız Cihan Demir ve Giresunspor Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Miraç Çıtlak’ı belediyemizde misafir ettik. Giresun’umuzu başarıyla temsil eden Eren kardeşimize ziyareti için teşekkür ediyor, elde ettiği başarıların devamını diliyorum."

