Perşembe günü yapılacak olan kongre öncesinde henüz bir adayın çıkmaması taraftarı üzmeye ve düşündürmeye devam ediyor. Sosyal medyada dolaşan isimlerin ise henüz bir adım atmaması taraftarı, ‘Erzurumspor sahipsiz kalacak’ düşüncesine itiyor.
AYDIN’DAN BİRLİK BERABERLİK ÇAĞRISI
Erzurumspor başkanlığı ile ismi anılan Erzurumlu iş insanı Fatih Aydın’dan birlik ve beraberlik çağrısı geldi. Önceki günlerde yazılı bir açıklama yapan Aydın, sosyal medyada yine bir görüntülü açıklama yaparak birlik ve beraberlik çağrısında bulundu. Fakat taraftarlar artık birlik ve beraberlik çağrılarından ziyade bir adaylık açıklaması beklediklerini ifade ettiler.
BU SENARYOYU GEÇMİŞTE GÖRDÜK
Erzurumspor için uzaktan çağrılar yaparak çözüm bulunmaz diye konuşan taraftarlar, ‘daha önce aynı senaryoları yaşamıştık. Eski başkanlarımızdan Ali Demirhan, Erzurumspor taraftarlarının kendisinin başkan olmasını istediği için kongrede aday olacağını söylemiş ve kongre tarihinde ise ortadan kaybolmuştu. Şimdilerde ise sosyal medyada yine aynı senaryoları büyük bir endişeyle izliyoruz. Çünkü daha önce bu kâbusu yaşamıştık. Şimdilerde ise kongrede net bir adaylık açıklaması görmeden kimseye inancımız olmayacak.’ İfadelerini kullandılar.
ERZURUM’DA TOPLANMALIYDILAR
Erzurum’dan uzakta Erzurumspor’a gönül vermiş olan iş insanları uzaklardan çağrılar yaparak hedefe ulaşamazlar diyerek sözlerine devam eden taraftarlar, ‘1 hafta öncesinde Erzurum’a gelerek hem dışarıda yaşayan hem de Erzurum’da ikamet eden iş insanlarıyla görüşmeler yaparak hedefe gidebilirlerdi. Fakat onursal başkan Mehmet Sekmen ile bir görüşme dahi olmadığı duyumlarını alıyoruz. Peki, sonuca nasıl gitmeyi düşünüyorlar? Ayrıca 15 Haziran tarihinde yapılacak olan kongreden bir sonuç çıkacağını düşünmüyoruz. İkinci kongreye hazırlıklar yapılacak gibi gözüküyor.’ Dediler.

