Erzurum Orman Bölge Müdürlüğü’nde yeni atananlara yönelik eğitim semineri verildi. Bölge Müdürü Ayatay, eğitim seminerine katılarak yeni atanan şeflere tavsiyelerde bulundu
Erzurum’da ormancılık faaliyetleri büyük önem taşıyor. Bölgenin sert ikliminden dolayı ağaç yetiştirmenin ve ormanın kalıcı olması oldukça zor. Aynı zamanda bilinçsiz tüketim ve kontrolsüz ağaç yıkımları şehrin yeşil bir yapıya bürünmesine büyük engel. Bu sıkıntılar karşısında Erzurum Orman Bölge Müdürlüğü’nün ve Erzurum Orman Şenliği’nin büyük görevleri bulunuyor.
ŞARTLAR ZOR AMA
Şehrin yeşillendirilmesi, ağaçları kavuşturulması için birçok faaliyetlerde bulunulsa da daha sert iklime karşılık daha hırslı bir yol izlenmesi gerekiyor. Özellikle Erzurum gibi bir yerde ağaçlandırma çalışmalarının hem iklimsel hem de coğrafi yapıdan dolayı kısıtlı imkanlarla yürütülmesi gerekiyor. Bu süreçte en önemli husus ise doğru bir planlama ve denetleme gerekiyor.
EĞİTİM VERİLDİ
Bu kapsamda, Erzurum Orman Bölge Müdürlüğü Erzurum Orman Fidanlık Müdürlüğüne yeni atanan Fidanlık Şeflerine eğitim semineri verildi. Yeni atanan fidanlık şeflerine verilen eğitim seminerine Orman Bölge Müdürü Oktay Ayatay, Fidanlık Müdürü Adem Bal, Fidanlık Müdür Yardımcısı Yunuz Agkuş ve Fidanlık Şefleri katıldı.
HEBA OLMAYACAK
Bölge Müdürü Ayatay, görevlerine yeni başlayan şeflere hayırlı olsun dileklerinde bulunduktan sonra, “Arkadaşlar, bizler devletin emanet etmiş olduğu kaynakları yönetiyoruz. Devletimizin bir kuruşu bile heba olmayacak şekilde planlı çalışmamız gerekmektedir. İnsan kaynaklarını zamanında ve planlı bir şekilde yönetmemiz gerekmektedir. Fidanlıklarımızda programlarınızı gerçekleştireceğinize inanıyor ve başarılar diliyorum. “ dedi. Daha sonra şeflere uygulamalı eğitim verildi.
GEREKLİ TEBİRLER KONUŞULDU
Bölge Müdürü Oktay Ayatay Şenkaya Orman İşletme Müdürlüğünün 2020 yılı bakım damgalarını yerinde incelendi. Bakım damgaları incelemesinde Bölge Müdürümüz Oktay Ayatay’a İşletme ve Pazarlama Şube Müdürü Suat Ataş, Şenkaya Orman İşletme Müdürü Korkmaz Dursun eşlik etti. Bölge Müdürü, İşletme Müdürlüğünün damga programı ve endüstriyel üretimlerinin gerçekleştirilmesi için gerekli tedbirlerin alınması gerektiğini belirterek göreve yeni başlayan orman işletme şefleri ve orman muhafaza memurlarına damga yaparken dikkat edilmesi gereken konularda bilgi ve talimatlarını vererek ziyaret ve incelemelerini tamamladı.

