Erzurumspor As Başkanlığı ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini bırakan Veysel Çınar, yaptığı açıklamada kulübe hizmet etmenin kendisi için büyük bir onur olduğunu belirterek, görev değişimini bir "bayrak devri" olarak değerlendirdi. Çınar, kulübün geleceğine katkı sağlayacağına inandığı tecrübeli isimlere yer açmak amacıyla bu kararı aldığını ifade etti.
"ERZURUMSPOR'A HİZMET ETMEK BÜYÜK BİR ONURDU"
Erzurumspor As Başkanlığı ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinden ayrıldığını duyuran Veysel Çınar, kulübe hizmet etmenin kendisi için her zaman büyük bir gurur kaynağı olduğunu söyledi. Görev süresi boyunca Erzurumspor'un başarısı için elinden gelen tüm gayreti göstermeye çalıştığını vurgulayan Çınar, kulübe olan bağlılığının ise aynı kararlılıkla devam edeceğini dile getirdi.
"BU BİR BAYRAK DEĞİŞİMİDİR"
Görev değişiminin doğal bir süreç olduğuna dikkat çeken Çınar, alınan kararın kişisel değil, kulübün geleceğini önceleyen bir anlayışın ürünü olduğunu belirtti. Erzurumspor'un geleceğine katkı sunacağına inandığı kıymetli büyüklerine ve tecrübeli isimlere görev alanı açmak amacıyla bu adımı attığını ifade eden Çınar, bunun bir hizmet yarışı ve bayrak değişimi olduğunu söyledi.
TÜM CAMİAYA TEŞEKKÜR ETTİ
Veysel Çınar, görev yaptığı süre boyunca birlikte çalıştığı yönetim kurulu üyelerine, teknik heyete, futbolculara ve Erzurumspor taraftarına teşekkür etti. Çınar, açıklamasını, "Erzurumspor'a olan bağlılığımız ve sevgimiz her zaman devam edecektir." sözleriyle tamamlayarak kulübe destek vermeyi sürdüreceğinin mesajını verdi.

