Ramazan Bayramı süresince yasak ve Corona dolayısıyla hayatın evlere kapandığı günlerde Narman Kaymakamı Mustafa Serin boş durmadı. Kaymakam Serin ve ekibi Kapı kapı dolaşarak bayramlaşma etkinliği düzenlediler.
Ramazan Bayramı Corona Virüsü ve buna bağlı olarak zorunlu uygulanan sokağa çıkma yasağı gölgesi altından geri kaldı. İnsanların birbirlerinden ve bilhassa sevdiklerinden uzak kaldığı bu bayramda büyük bir burukluk, hüzün hakimdi. Narman Kaymakamlığı Ramazan Bayramı süresince özellikle şehit aileleri ve yaşlıları ziyaret ederek bu burukluğu bir nebzede olsa kırmaya çalıştı.
ANNELER YALNIZ KALMASIN
Konuya yönelik olarak Narman Kaymakamlığından yapılan paylaşımda, “Ezan oldum dinmedim, bayrak oldum inmedim. Şehit oldum ölmedim. Adım Müslüman soyadım Türk benim. Gene hangi duayı okudun anne. Vurulduğum yerde güneş açtı. Yine mi ağlıyorsun anne. Cennetime yağmur yağdı. Şu mübarek Ramazan Bayramında evlat ile bayramlaşmanın sevincini yaşayamayan annelerin, babaların, yeri dolmaz hasretlerini bir nebze de olsa söndürmek, yüreklerine su serpmek istedik. Biz de birer evlatları olarak, bu bayram da yanlarında olalım dedik.” anlamlı cümleleri yer aldı.
MUTLU OLDULAR
Gerçekleştirilen ziyaretler hakkında bilgi veren Kaymakamlık, “Sayın Kaymakamımız Mustafa Serin, İlçe Emniyet Amirimiz Emre Yıldız, İlçe Jandarma Komutanımız Mesut Özçiçek şehit ailelerimizi ziyaret ederek bayramlarını kutladılar. Aileler, heyetimizin ziyareti karşısında son derece mutlu oldular. Özlemsiz, hasretsiz, nice bayramlar dileğiyle.” bilgisini verdi.
BU BAYRAM DA MUTLULUK DAĞITTILAR
Ayrıca İlçe Kaymakamlığı, “İlçemizde ikamet eden ve maddi imkanları kısıtlı, ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza, Kaymakamlığımız ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı aracılığıyla gıda yardımı yapılmaya devam ediyor. Sayın Kaymakamımız Mustafa Serin’in bizzat iştirak ettiği dağıtımda, elinde gıda kolisi ile Sayın Kaymakamımızı kapısında gören vatandaşlarımız mutluluklarını gizleyemediler.” paylaşımında da bulundu.
güvenlik güçlerine bayram ziyareti
Güvenlik güçlerini de unutmayan Kaymakam Serin’in ziyareti hakkında da, “Sayın Kaymakamımız Mustafa Serin güvenlik güçlerimizi ziyaret ettiler. Ziyarette Sayın Kaymakamımız, Jandarma ve Emniyet güçlerimizi kurumlarında ziyaret ederek, bayramlarını kutladılar. Tüm personel ile tek tek bayramlaşan Sayın Kaymakamımız Mustafa Serin, hatırlarını sorarak personelle sohbet ettiler. Ayrıca kurum amirlerinden bayram süresince alınan tedbirler hakkında bilgi aldılar. Bayram münasebetiyle jandarma ve emniyet ekiplerimiz, şehit ailelerini ziyaret ve şehitliklerimizde yatan kıymetli şehitlerimiz için dua ettiler.” cümleleri ile açıklama yapıldı.

