GÜNCEL
Yayınlanma : 24 Haziran 2026 15:04
Düzenleme : 24 Haziran 2026 15:08

Başkentte Erzurum buluşması

Başkentte Erzurum buluşması

Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen ile Erzurumspor Kulüp Başkanı Ahmet Dal, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’i makamında ziyaret etti. Başkan Sekmen, ziyaretin ardından Bakan Tekin’e teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.

Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen ve Erzurumspor Kulüp Başkanı Ahmet Dal, Ankara’da Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin ile bir araya geldi. Erzurumlu olan Bakan Tekin’in makamında gerçekleşen ziyarette çeşitli konularda görüş alışverişinde bulunuldu. Ziyaretin ardından bir açıklama yapan Başkan Sekmen, Bakan Tekin’in misafirperverliğinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Erzurumspor Kulüp Başkanımız Ahmet Dal kardeşim ile birlikte kıymetli hemşehrimiz, Milli Eğitim Bakanımız Sayın Prof. Dr. Yusuf Tekin Bey'i makamında ziyaret ettik. Sayın Bakanımıza misafirperverliklerinden ötürü teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum” ifadelerini kullandı.