Genel
Yayınlanma : 22 Kasım 2019 11:44

Ara tatilde doyasıya eğleniyorlar

Ara tatilde doyasıya eğleniyorlar
Milli Eğitim Bakanlığı’nın bu yıl ilk kez uygulamaya koyduğu ara tatillerde düzenlenen etkinliklerle Erzurum’da çocuklar doyasıya hem eğleniyor hem de kendilerini geliştiriyor. Farklı kademelerde eğitim hayatına devam eden Erzurum’da 165 bin 621 öğrenci 1

Milli Eğitim Bakanlığı’nın bu yıl ilk kez uygulamaya koyduğu ara tatillerde düzenlenen etkinliklerle Erzurum’da çocuklar doyasıya hem eğleniyor hem de kendilerini geliştiriyor.

Farklı kademelerde eğitim hayatına devam eden Erzurum’da 165 bin 621 öğrenci 15 Kasım Cuma akşamı itibariyle ara tatile başladı. Ara tatilde dinlenme fırsatı bulan öğrenciler bir yandan da gelişimlerine katkı sağlayacak pek çok etkinlikle vakit geçiriyor. Öğrenciler 25 Kasım Pazartesi günü ders başı yapacaklar.

KONTROLLÜ GELECEK

Milli Eğitim Bakanlığı’nın bu yıl ilk kez uygulanan ara tatilde öğrenciler için birbirinden faydalı çalışma ve etkinlikler düzenliyor. Her il için farklı etkinliklerin yapılacağı ara tatilde öğrenciler müze, kütüphane, şehitlik, üniversite gezileri yapıyor. Gezilerin yanı sıra öğrencilere, sosyal medya kullanımı, empati yapma ve öfke kontrolü gibi konularda da eğitim veriliyor.

ÇEŞİT ÇEŞİT FAALİYET

İlk ara tatilde öğrencilerin tercihine sunulmak üzere hazırlanan etkinlik programı, gezi, sağlık doğa ve çevre, bilgi ve teknoloji, iletişim, okuryazarlık, sanatsal faaliyetler, sportif faaliyetler, araştırma ve gözlem, oyun oynama ve bulmaca çözme, sosyal sorumluluk, günlük yaşam becerileri, el sanatları, bilim, yardımlaşma, kariyer planlama ve aile günü olmak üzere 16 ana başlıktan oluşuyor.

ARA TATİL BU GÜN SON

Yeni Eğitim Öğretim Çalışma Takvimi Modeline göre 18-22 Kasım’da yapılan ilk ara tatilin ardından ilk dönemin ikinci yarısı 25 Kasım’da başlayacak. Bu kapsamda öğrencilere verilen bu ara tatilin temel hedefi öğrenciler için dinlenmeden çok farklı alanlarda düzenlenen etkinlik ve faaliyetlerde gelişimlerinin sağlanıyor.

ÖĞRENCİLER EĞLENDİ

Erzurum’da da öğrenciler belirlenen takvim ile çeşitli etkinlikler yaptı veya katıldılar. Çocukların gelişimine büyük katkı sağlayacağı hedeflenen ve temelde de faydalı olmaması için hiçbir engel olamayan bu etkinliklerde dün Erzurumlu öğrenciler doğayla iç içe eğlendiler. Bazı okullar uçurtma etkinliği düzenlerken bazıları da farklı faaliyetlerde yer aldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.