Genel
Yayınlanma : 27 Nisan 2020 16:10

23 Nisan’da Erzurum’da karantina kutlamaları durdurmadı!

23 Nisan’da Erzurum’da karantina kutlamaları durdurmadı!
Erzurum 23 Nisan günü Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı evlerinin pençesi ve balkonlarından kutladı. Binalar, evler Türk Bayrakları ile donatıldı. Türkiye, TBMM’nin açılışının 100. yıldönümünü ‘Evde kal’ çağrısı ve sokağa çıkma yasaklarına uyarak coşku

Erzurum 23 Nisan günü Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı evlerinin pençesi ve balkonlarından kutladı. Binalar, evler Türk Bayrakları ile donatıldı.

Türkiye, TBMM’nin açılışının 100. yıldönümünü ‘Evde kal’ çağrısı ve sokağa çıkma yasaklarına uyarak coşkuyla kutladı. Çocuklar gün boyu evde, balkonda, bahçede hazırladıkları videoları sosyal medya hesaplarında paylaştı. Saat 21.00’de bayraklarıyla balkona çıkan vatandaş İstiklal Marşı’nı okudu. 100 yıl önce Kurtuluş Savaşı’nın yanı sıra yoklukla da mücadele veren Türkiye, bugün salgında tüm dünyaya yardım edebildiği için de gururluydu.

KURALLAR GÖZETİLDİ

Dünyayı etkisi altına alan Corona Virüs salgını, Türkiye’ye 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 100. yıl dönümünü unutturamadı. Bu yılki kutlamalar, izolasyon ve sosyal mesafe kuralı gözetilerek evlerden gerçekleştirildi. Gün boyu süren etkinliklerin ardından saat 21.00’de TBMM Başkanı Mustafa Şentop’un çağrısı ile ellerinde bayraklarıyla balkonlara çıkan vatandaşlar bayram coşkusunu hep bir ağızdan İstiklal Marşı’nı söyledi.

DÖRT BİR YANDA…

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları, Erzurum başta olmak üzere tüm ülkede bu yıl evlerde yapıldı. Türkiye’nin dört bir yanında çocuklar evde, balkonda ve bahçede hazırladıkları videolarla bayram kutlaması yaptı. Bayrama özel kıyafetlerini giyen ve süslemeler yapan minikler, ellerinde Türk bayraklarıyla hazırladığı görüntüleri sosyal medyada paylaştı.

BAYRAM YİNE BAYRAM

Erzurumlular karantina ve Coronaya rağmen 23 Nisan coşkusunu yaşatmaya devam etti. Şehir merkezinden, çevre mahallerine kadar birçok ev Türk Bayrakları ile süslendi. Yine çoğu evin pencere camları okul camları gibi süslendi. Çocuklar okullarında yaptıkları faaliyetleri bu seferde evlerde ebeveynleri ile yaparak sosyal medya üzerinden paylaştı.

‘GURURLUYUZ’

Erzurum sokakları 23 Nisan akşam 21.00’de ise İstiklal Marşı ile yankılandı. Erzurum’da oluşan 23 Nisan kutlama manzaraları gurur verici boyutta yaşandı. Ayrıca vatandaşlar, Türkiye’nin Corona ile mücadelesindeki başarısını, birçok ülkeye yaptığı yardımlar ve ayrıca halka yapılan yardımlar dolayı gururlu bir şekilde Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutladı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.